torsdag 12 januari 2012

You're fired!

Eftersom gårdagen inte var vilken dag som helst så hade jag lovat mig själv och min syster att jag skulle försöka klä upp mig. Jag gjorde mitt bästa för att se ut som min idol Donald Trump. Han har ju lyckats i affärsvärlden så jag borde nog också göra det, för allt hänger på utseendet och det vet alla!
Likheten är slående och jag hoppas innerligt att mitt bankkonto blir lika välfyllt som hans i framtiden!
Donald
Viktoria
Dagen har för övrigt spenderats på stan tillsammans med lite kompisar. En efterlängtad lunch på stan med Anna och ett mindre efterlängtat avsked då jag skjutsade Lina till busstationen. Jag hann även besöka Jennie och prata lite om drömmar som man aldrig vill vakna upp ur, i drömmarnas land är allt möjligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar