torsdag 26 januari 2012

school

Studentlivet har börjat igen för mig, nu kan jag inte bara ligga i soffan och slappa längre, jag måste faktiskt gå till skolan. Jag klagar absolut inte, det är faktiskt ganska kul att ha ett schema att följa, speciellt när det är ett ämne som man tycker om. Jag känner på mig att det kommer bli mer plugg än vad jag väntat mig, men sånt är livet.. eller hur? Och nu när skolan har startat på riktigt riktigt startar något annat också, nämligen klassfesterna! Mer om detta efter helgen... ;)

Min fina vän Lina har gjort en lista med saker som hon tycker att jag ska skriva om här på min blogg och jag ska försöka ta tag i den imorrn..

Listan lyder som följande:
1. Orättvisa
2. Varför är godis är godare än frukt?
3. Varför är det så långt från norr till söder?
4. Politik
5. Pengar

Jag kommer att försök kryssa av den här listan på mitt eget sätt, eller försöka i alla fall.




4 kommentarer:

  1. Jag ser fram emot att läsa punkt 2. Och allt annat du skriver förstås ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha du får inte ha för höga förhoppningar, men jag hade tänkt börja med 1 och 4 som ska upp imorrn! Ja tar de svåraste först ;)

      Radera
  2. Haha! Svar på punkt nummer två kommer minska mina sömnlösa nätter :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kanske inte besvarade det exakt, men men ;)

      Radera