tisdag 17 januari 2012

Kaffekaffekaffe

Dagens tips: Drick kaffe! Det är gott, det är socialt och man blir pigg.. en kopp kaffe kan ändra på hela dagens planering. Jag kan ta ett exempel från mitt eget liv! Idag hade jag planerat att ha en tråkig dag med mycket soffsittning, MEN jag fick ett sms av Anna där hon föreslog en promenad till stan för att dricka en kopp kaffe. Väl på stan, med kaffet nästan i hand, träffade jag Lotta som jag inte träffat sedan i somras och vips hade min tråkiga dag förvandlats till en reunion.

Jag väljer att tro att det var kaffet som gjorde min dag roligare och inte mina vänner bara för att förklara varför jag gillar kaffe så mycket. Just nu dricker kaffe ur en mugg som skulle kunna räknas som ett badkar och det smakar fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar