onsdag 11 januari 2012

Livet har börjat!

Okej! Idag hade jag min intervju och jag måste säga att det gick bättre än väntat! Jag var ovanligt lugn och fokuserad och jag tror att jag gjorde ett bra första intryck. Hur som, så vet jag redan att jag har en praktikplats fixad till våren så det var mest ett planeringsmöte.

För att fira min framgång så fick jag en otrolig lust att köpa något till mig själv och hör och häpna, jag gjorde det faktiskt! Jag vandrade förbi Guldfynd och fick syn på en ring, en ring som jag vanligtvis inte skulle ha tittat på, men den var fin så jag slog till. Den var kanske lite dyr för min stuentbudget, men det var ju rea och den borde räknas som två ringar!

Look at my pretty ring!

Resten av min dag spenderade jag med Anna i hennes nya lägenhet. Mer om detta imorrn då hon kanske får tummen ur och skickat bilderna på min outfit! Men om jag ska vara helt ärlig så skyller jag på henne för att jag inte orkar skriva mer, om jag bett henne hade jag redan fått bilderna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar