fredag 13 januari 2012

Japp, jag är Stålmannen!

Motsatsen till snygg! Det är precis så jag känner mig idag och mest troligt så ser jag ut som jag känner mig. Jag har varit utanför min lägenhet i hela fem minuter idag för att gå på Ica. Tur att man kan dra på sig en mössa och glasögon så att ingen känner igen en, för om det funkar för Clark Kent så funkar det för mig!

Eftersom jag spenderat hela dagen i min lägenhet så kan man tro att jag har varit en duktig student och gjort uppgiften som ska vara inne på måndag, men ICKET! Varför vara ute i god tid... en sån student är inte jag. Jag tyckte att det var mycket roligare att sitta och rita tatueringar, några som kanske skulle vara fina att ha och andra som bara är löjliga. Jag ritade även en liten tatuering till Anna, men hon kanske vill hålla den hemlig så jag behåller den för mig själv för tills vidare.

Vi får se hur det blir med tatueringar för mig i framtiden, jag vet precis vad jag vill göra så det gäller bara att boka en tid och göra den.

Ritad av Alva, min systerdotter.

2 kommentarer:

  1. Ja, behåll den gärna för dig själv - annars kommer väl alla gå runt med *** intatuerade inom kort med tanke på hur fint du hade ritat :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä alltså det skulle ju inte vara så bra! ;)

      Radera