tisdag 7 februari 2012

Mamma.. jag?

Det var ett tag sedan nu, men jag får skylla på idétorka och att vissa punkter på Linas lista var svårare att skriva om än vad jag hade förväntat mig. Så om det är någon som vill ha mina synpunkter på något kan ni väl knåpa ihop en lista, jag ska skriva klart Linas lista men jag måste ta en paus från den och tänka.

Kvällen har jag i alla fall spenderat hos bror min, han skulle vara ensam med kidsen och jag såg det som ett möjlighet för mig att framstå som en snäll syster/faster om jag åkte dit. Att jag sen fick frågan var min snopp var och blev kallad mamma är en annan sak.. och lite spya har väl inte skadat nåt?

Allt som allt var det roligt att hänga med Malte och Nicke, men jag insåg att rutinerna förändras när man får barn. Nicke brukade vara ett nattmänniska, precis som jag om jag minns rätt, men nu somnade han i soffan redan innan 9.

Aja it's all good in the hood i alla fall. Jag får försöka jobba på att bli en bättre bloggare!

2 kommentarer:

  1. Du är duktig! Å dina svar på mina frågor har minsann varit över förväntan :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha va bra! ;) då får jag jobba vidare!

      Radera