måndag 9 april 2012

lika som bär..

Ni vet när man tror att man ska ta en klunk av vad man tror är vatten och det egentligen är nåt helt annat, t.ex. vin eller kaffe.. Jag fick en liknande chock, om än mindre, när jag skulle lyssna på musik på tellen i helgen och startade spotify. Jag tittade bara lite snabbt på bilden som kommer upp och trodde att det var Euphoria med Loreen, men icket det var Maria Menas låt Viktoria (ja jag gillar mitt namn så mycket att jag lyssnar på låtar med mitt namn i dom). 



Ni måste hålla med om att dom var ganska lika!

Ja det är vad jag har grubblat över i helgen! Påsken var i övrigt lyckad om det är lyckat att man jobbar och missar allt roligt med familjen.. Men lika glad för det är jag, men gladast är nog räven! :)

HARE bra! HAHAHA bara för att det har varit påsk!
      jag är trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar